Frízföld blog

Minden, ami fríz... Érdekességek, hírek Hollandia északi részéről.

Friss topikok

Statisztika

2012.05.01. 11:43 Eino81

Bevezetés... avagy miért írok én épp a frízekről blogot

Régóta terveztem már egy blog indítását a blog.hu oldalon is, végül úgy gondoltam, a sok hobbim és érdekes területem közül a fríz témát választom. Nem ott élek, igazából még sosem jártam Frízföldön, az csak egy terv, hogy egyszer eljutok oda, tán még munkát is kapok ott, ilyen gondolatok járnak a fejemben. Annyi hátteret azért el kell árulnom magamról, hogy nyelvész vagyok, és mindig is érdekeltek a kisebbségi nyelvek, az egyetemen számiul (lappul) is tanultam, meg udmurtul, welsziül is próbálkoztam, és olyan 2006 táján kaptam egy fríz nyelvkönyvet is. Innen indult minden. Azóta persze van fríz szótáram is (egy amszterdami kirándulás alkalmával vettem), nézem a fríz TV adásait, hallgatok fríz zenét. És mivel Frízföld mifelénk nem olyan ismert, elhatároztam, hogy ismertté teszem a magyar olvasók számára is. Nagy nehezen sikerült úgy-ahogy formába rázni a blog külsejét is, remélem, ez még majd fejlődik, de leginkább majd a tartalomra kell figyelni. Igyekszem a bal oldalon hasznos linkeket is megosztani a gyorsabb böngészés végett.

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://fryslan.blog.hu/api/trackback/id/tr354482045

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

brownie58 2013.10.10. 09:59:51

ajaj! Mostmár látom, hogy mégis inkább nyelvésznek kellett volna lennem ezzel az analítikus agyammal... nembaj, majd legközelebb, de csak közvetlenül azután, hogy voltam nyomdász, matektanár, grafológus, stb.stb. úgy hallottam a sort nagyon sokáig lehet folytatni:) de mostani pályfutásom alkalmával a gépészettel kell megküzdenem.

Eino81 2013.10.10. 10:12:41

@brownie58: Látod, én meg nyelvész voltam, de IT-s lettem. A nyelveket azóta is szeretem, és nem értem, hogy nem tud valaki egy nyelvet, az angolt megtanulni, amikor én párhuzamosan tanulok többet. A fríz csak egy ezek közül, most épp szünetel a tanulás.
süti beállítások módosítása